onsdag 14 april 2010

Träning!

Idag tog jag mig i kragen och gick ner till gymmet.Ska jag ändå betala 144:- i månaden så kanske det är på tiden att man tar sig dit oxå.Ganska bortkastade pengar annars.Jobbet betalar hälften så det är ju jättebra.
Ska plocka fram mina gåstavar oxå, det ÄR ju faktiskt väldigt skönt att vara ute och gå.Särskilt nu när vi fått så fint väder några dagar.Men jag har inte varit hur lat som helst, jag har ju faktiskt cyklat till jobbet varje dag....
Bilderna är lånade från nåt typ av bildgalleri på nätet...
I alla fall så får man ju verkligen mer ENERGI nu när vi äntligen har fått lite SOL igen!
Så på med gympadojjorna nu! ( Fast jag får ju erkänna att jag är ett ganska hopplöst fall men det sista som överger en är ju hoppet...säger dom ;o) hi hi hi )
HÄR är dock en bra sida på nätet tycker jag. Kanske kan man få lite inspiration??
Kram!

Inga kommentarer: