torsdag 29 april 2010

I år har jag bestämt mig!

I år ska jag tycka att det är KUL att fylla år! =o) Och i år tänker jag ha en önskelista när släkten börjar fråga vad man önskar sig när man fyller.Nu är det ju 2½ månad kvar innan jag fyller men man måste ju vara ute i god tid, eller hur. ;o) OCH jag tänker gå in för mitt kalas i år och göra riktigt fint och bjuda på nåt smarrigt och inte bara den tråkiga fika vi brukar ha hade jag tänkt.Jag ska helt enkelt göra det RIKTIGT KUL!
Jag har alltid tyckt att det varit svårt att önska sig saker när man fyller år för det får ju inte vara för dyra saker och ofta kan det ju vara så att de är de där dyra sakerna som man så gärna vill ha, ni vet en Kitchen Aid osv...fniss.. ;o)
MEN nu har jag börjat i god tid OCH på min önskelista har jag bestämt att det FÅR faktiskt stå BÅDE dyra och billigare saker.Varför? Jo för att även om det är en dyr sak så kan man ju alltid få PRESENTKORT på den butiken och de korten kan man ju spara tills man får råd sen att köpa just den där saken osv.
MEN sen får vi väl alla oxå erkänna att det ÄR KUL med paket! Eller??? JO det är det ju faktiskt där blir vi nog alltid de barn vi är inombords emellanåt. =o) Men det är HÄRLIGT tycker jag.
Så i år började jag redan efter jul och satte upp en lapp på mitt kylskåp.Varje gång jag kom på en bra sak som jag faktiskt önskade mig, billig eller dyr, så skriver jag upp det där.
Och nu har jag ju ytterligare en sak som jag önskar mig om jag inte får råd att köpa det innan, dessa:
ROSA fina converse! Bilden har jag lånat från Jynkyard där man kan köpa skorna.Har velat ha dessa att tag men så kom jag ju på när jag såg lappen på kylskåpet att DÄR kan jag ju skriva upp det oxå! De som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR rosa och dessa skor är ju så himla FINA!!
Så upp med era lappar på kylskåpet nu och ha den tillgänglig när ni kommer på bra saker att önska sig!!
Man behöver ju inta bara ha en ful lapp, man kan ha en fin griffeltavla att skriva på tex osv osv.Så listan BEHÖVER ju inte se trist ut bara för den sitter på kylskåpet!
Kram!
*M*

Inga kommentarer: