söndag 18 april 2010

"Stora" toaletten

Eftersom jag hålle rpå att flytta över vissa inlägg från den gamla bloggen kommer här renoveringen från den "stora" toaletten som vi gjorde i slutet av 2007.
Så här kommer det i bilder från hur det såg ut innan till hur det ser ut idag:Japp det är min toalett det.Är jättenöjd och skillnaden är ENORM som ni nog ser. ;o)
Det är fortfarande lite kvar att göra.Själva fönstret ska skrapas så fort det blir varmt ute så jag kan måla det och byta glaset i det till ett mer räfflat eller frostat glas så jag kan få bort den fula plasten som nu sitter på.Även dörren till toaletten ska målas vit...sen är det bara att styla! =o)
Inte för det finns så jättemycket att styla men lite saker ska jag se om jag kan leta reda på och ha där inne sedan, vi får se. =o)Kram

1 kommentar:

Room328 sa...

tagga och ladda upp fotona på ditt fina badrum och skriv några recensioner så är du med i vår tävling. Är det ett hafa badrum så får du även en biobiljett... kul blogg förresten.