fredag 16 april 2010

Oj oj så härligt vi har det!

Solsken hela dagen lång, tyvärr har det blåst lite kallt men det kan man ju stå ut med bara vi har SOL!
Idag var jag och kompisen till Skövde för att bara kika runt lite.Skulle ju spana in dom där kläderna på KappAhl som jag hade sett på nätet..och det gjorde jag oxå.Och jag provade och provade och provade..men VARFÖR såg det inte lika fint ut på mig som på  nätet?? Jag fattar inget...? ;o) Med byst som Dolly Parton och arsle brett som en ladugårdsvägg, DET kan väl i alla fall inte ha nåt med saken att göra??Nä, jag tänkte väl det!
 Den vita klänninngen va jättefin, lagom längd men så kom vi till v-ringningen...herregud det såg ut som jag hade Dolly Parton bröst som bara ville ploppa ut på en gång...så det gick ju inte. ( Jag kanske får åka in och prova med en annan bh på mig?? )Det var alldeles för sladdrigt i v-ringningen för en med stor byst så där skulle man hellre haft en liten fin byst men det har ju tyvärr inte jag.
Toppen va jätteskön så den är jag lite lite småsugen på men det är snörningen vid bysten även där jag är lite tveksam till...Men helt superskön tyckte jag den var annars... Tunikan, jodå den va helt ok på alla sätt och vis utom att jag kanske kände mig lite gravid ut i den och den va så hemskt tunn så VAD ska man ha under???OCH det är väl inte så att jag behöver banta lite?? ;o)

Så det blev lite tröst shopping på Hemtex istället:
Rosa fina filtar och helt ljuvliga sängkläder i vitt/grönt och blått.Så ROMANTISKT och gulligt! ;o)Nu kan jag i alla fall göra fint i sängen och dra täcket över huvet när det känns som värst och känna att det i alla fall är fint där. =o)
Kram!

Inga kommentarer: