tisdag 27 april 2010

Glad dotter!

Min dotter, ja även sonen, är i STORT behov av nya kläder då hon har växt ur nästan allt som är i garderoben.
Mitt tips är att spana in TRADERA, där kan man faktiskt hitta en hel del bra kläder för helt ok priser men var NOGA med att kolla upp frakten så att du inte får en chock när det väl ska skickas.
Dottern hade då hittat ett par JEANS där som hon så gärna ville ha för ALLA går ju i sånna just nu.Så idag satt jag och vaktade på auktionen och vann den sedan.En helt ny byxa för 91:-, passar min plånbok perfekt!
Men man får oxå vara NOGA med att priset inte springer iväg så det blir dyrare än att handla i butik.Räkna noga ut vad det kan komma att kosta med frakt osv och vad du högst kan tänkta dig att buda till.Så brukar jag göra och det är ju ett tips för alla er fattiga ensamstående mammor OCH pappor givetvis. Att sälja på Tradera är ganska dyrt tycker jag men ibland kan det vara värt det ändå, nu har jag själv sålt för 230:- och det betalar ju då dotterns nya byxor.PERFEKT!
Och bäst av allt, DOTTERN är ju superglad att hon ska få sånna byxor som ALLA andra har! ;o)Allt annat är ju bara töntigt...fniss... ;o)
Ja ni vet hur det är.
Kram *M*

Inga kommentarer: