onsdag 28 april 2010

Loppisfynd och lite sur....

FÖRST ska jag sura lite, jag kan inte längre lägga upp bilder direkt från mina mappar på datorn när jag ska hålla på här i blogspot och det är hemskt frustrerande.Nej jag var TVUNGEN att skapa ett picaso album för att lägga upp bilderna i nu, och sen därifrån ladda upp på bloggen.FRUKTANSVÄRT störande!! Nån som vet hur man kan få BORT detta och få SOM VANLIGT igen?? Sånt här blir jag helt tokig på när det bara ändras saker utan att man ändrat själv!!!
Jag vill inte ha nåt fotoalbum o picaso jag vill plocka direkt från min dator som vanligt och inte behöva sitta med massa extra uppladdningar hit och dit det tar ju bara massa onödig TID plus att va sjutton ska jag ha de i sånna album på google för?? Vad vill dom med det???Spelar ingen roll vad jag gjort här nu på datorn så ändras det inte så jag behöver HJÄLP!! Har t.o.m varit och ställt tillbaka datorn  till senaste ändring så att säga eller va det nu heter men inte heller det hjälpte.Är det någon mer som fått det såhär???

Nåja över till nåt annat!
Förra året köpte jag mig några stolar på LOPPIS eller om det var året innan jag minns inte riktigt.De är så himla fina.
Jag köpte 4 st, 2 var trasiga men det hade jag en kompis som hjälpte mig att laga så att jag har 4 fina stolar.Nu vill jag måla dom vita och i julas började jag så smått på en stol men kom sen av mig för det har varit så mycket annat hela tiden.Men nu funderar jag på att ta tag i dom igen så att jag får dom VITA och fina.De är FRUKTANSVÄRT sköna att sitta i men jag har ingenstans att ha dom just nu eftersom jag inte blir av med min stora bokhylla i vardagsrummet.Vet inte vad jag ska göra med den...
Nåja här är en bild jag tog idag för att visa hur pass jag kommit på stolen:
Jag bara ÄLSKAR dom!!! Och jag VILL verkligen ha fram dom och få dom klara! OM jag får tid i helgen så ska jag försöka måla klart den första stolen i alla fall!!
Nu ska jag försöka lugna ner mig över denna tråkiga ändring som jag inte ens valt själv på blogspot...suck...
Kram!
*M*

2 kommentarer:

Mindi sa...

Sååå fina stolar. :)
Du kanske kan ha de ute på altan med någon rosa dyna i? :)

Angående dina bilder så är det nog så att ditt utrymme på ditt "bildkonto" är fullt... jag skickade dig ett mail där du kan läsa mer om det.

Kram kram
M I N D I

karinl sa...

Vilka fina stolar! Jag förstår inte hur du hinner med allt, du har ju renoverat mycket!
Karin (karjo)