lördag 17 april 2010

Planterat

Uppe vid 8 som vanligt och vaken i sängen ännu längre.Så är det alltid även om det nu är ganska skönt att komma upp i tid oxå får jag säga.
Har hunnit med att plantera mina 3 små skott här nu på morgonen, jag hoppas att de tar sig och blir fina sen för jag har ju aldrig planerat sånna här förut.Kanske ska man plantera fler kvistar ihop för det ska bli fint sen men det visar sig.Synd att kasta tycker jag för de är ju fina när de växer ut och växer upp.
Tvättmaskinen är oxå igång med en tvätt, bottenvåningen har blivit dammsugad utom sovrummet för det är inte bäddat ännu. ;o) OCH frukosten är intagen.Tycker jag hunnit med ganska mycket sen kl 8 idag, känns HÄRLIGT!!
Ute är det lite molnigt idag, solen kikar fram lite då och då bara och sen BLÅSER det en hel del idag.Jag funderar dock på att ta mig en långpromenad idag ISTÄLLET för att åka ner och stänga in mig på gymmet faktiskt.Ska ta med kameran oxå tänkte jag, är så kul att fota....Härligt med lite frisk luft oxå man får bara ta på sig ordentligt när det blåser så.
Fast helst hade jag ju sett att det varit strålande sol idag som i veckan då vi jobbat så man kunde få sitta ute och gotta sig i solen lite.Men det kommer väl det oxå. =o)
Tjing!

Inga kommentarer: