måndag 26 april 2010

Jag blir så rörd!

Det finns så mycket FANTASTISKA människor här ute i världen, titta vad som kom i min postlåda idag:
Anna offrade sin biobiljett PÅ MIG för att jag skulle kunna ha råd att gå på bio ihop med mina barn.Det är ju så fantastiskt gulligt så det finns inte! TACK snälla söta Anna!!! Nästa gång barnen kommer ska vi gå och titta på Draktränaren hade jag tänkt, det ska bli så himla ROLIGT!
Men inte bara det, titta vad som kom från UNDERBARA Gerdie idag oxå:
SÅ fina stämplar och en fantastiskt fint kort!! Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga!!Jag är så glad och tacksam för att jag lärt känna dessa 2 underbara kvinnorna här på nätet.Tänk att det finns människor för dig som gör de finaste gester när du minst anar det!
Jag skickar här en STOR KRAM till dessa två!
TACK FÖR ALLT!!
Kram!
*M*

Inga kommentarer: