onsdag 28 april 2010

Överaskad!

Ett litet snabbt inlägg såhär mitt i natten.Är nästan nyss hemkommen från jobbet och titta här vad FINT som stod på min trapp när jag kom!
Mina BÄSTASTE vän Ullis har varit i farten.Hon hade sett detta på någon blogg och tyckt det var så fint så hon hade köpt det till sig.Jag har sett de ute hos henne MEN hon sa aldrig att hon hade köpt även till MIG!
Jag blev så förvånad när jag kom cyklande och såg att det stod nåt här, trodde det va några katter först som hade stannat upp en stund på min trapp men när jag kom närmare såg jag att det var fina blommor.
TACK snälla söta Ulrika!!Jag blev så himla GLAD!

Så nu står de samlade så fint på min trapp och så ska jag ta och ställa ut någon liten lyckta till dom oxå här i dagarna så kommer det vara jättefint här på kvällarna.
Kram och sov så sött nu allihopa,det är ju FULLMÅNE inatt!
*M*

Inga kommentarer: