fredag 16 april 2010

Ändrat i köket.

Med tanke på att vi är inne i april nu PLUS att jag varit i Skövde på Hemtex idag gjorde att jag  tyckte jag det var dax att ta ner mina julgardiner. ;o)
Har inte tagit ner dom eftersom jag vill ha nya vita gardiner i mitt kök i år, jag har jättefina vita med gröna löv på som jag haft innan men eftersom jag vill ha in lite ROSA och LJUNGFÄRGAT nu så fick de ligga kvar i skåpet.
Åkte istället hem till mamma och lånade med mig ett par vita längder som jag slängde upp istället för de röda julgardinerna.Oj så ljust och luftigt det blev på en gång.I lilla fönstret har jag dock inget så jag får försöka hitta nån vit liten kappa som jag kan ha där så där får än så länge persiennerna agera gardiner...
Jag VILL verkligen ha vita köksmöbler men det får bli när ekonomin tillåter....
I alla fall har jag ganska mysigt när jag sitter här och arbetar nu.
Nu måste jag cykla upp till mamma igen för att låna lite vaniljsocker, glömde få med mig det förut och grannen vill jag inte störa när de har främmat...fniss..Annars är det väldigt bra grannar här som man kan springa in och låna lite av när man inget har hemma.Precis som det ska va i ett kvarter. ;o)
Tjing!

Inga kommentarer: