fredag 16 april 2010

Frukost!

Ja kanske inte den bästa frukosten så sett men det är ju i alla fall nåt i magen, lite nyponsoppa.
Tänkte baka scones sen men har ingen mjölk hemma och affären har inte öppnat ännu.
Lägger in receptet på dom här lite senare, snabbt, billigt och lätt när man som jag är en  fattig ensamstående singelmamma!!

Imorses när jag vaknade ( innan kl 6 ) var det ingen sol ut, tänkte att nu blir del molnigt och dant bara för att jag äntligen har helg.Men nu, kl 8:30 så har solen faktiskt kikat fram! Verkar blir en HÄRLIG dag även idag!! Me like! Kunde vara lite lite varmare ute, men jag antar att det är på gång.Våren och sommaren ÄR verkligen MIN årstid!

Dax för lite träning på gymmet idag igen.Men jag har inte lika bråttom dit idag eftersom jag inte måste åka till jobbet sen så idag blir träningen något senare.Förhoppningsvis är det inte heller lika mycket folk på gymmet då, men man vet ju aldrig nu när sommarsäsongen snart är här! ;o)
Kram!

Inga kommentarer: