torsdag 15 april 2010

Snart är det helg!

Jag är bjuden till min kära vän Ulrika på grillning, oj så kul det ska bli OCH gott! ;o)
Ska ta med kameran och fota lite kanske de bor så himla fint borta hos sig.
Idag har vi inte riktigt lika fint väder här men solen kommer och  går lite så det är inte hela världen.Jag gör min sista arbetsdag för denna veckan, skönt.Har så ont i ryggen så jag behöver vila lite.

HOPPAS det kan bli fint i helgen oxå nu har man ju jobbat bort det fina vädret hela veckan och det känns ju lite trist.Blir det fint i helgen så ska jag småbörja lite med mina rabatter tänkte jag.Jag får ju alltid ta lite i taget p.g.a ryggen.Orkar inte stå böjd så länge det gör så ont.Men det är så härligt när man har fint i trädgården..ja det lilla jag har som trädgård. :o) Tänk sen när man kan sitta ute hela dagarna och bara NJUTA av det härliga vädret!
Här en liten bild som jag även den tog i måndags när jag var ute och gick.Fiskmås på sten....åh så härlig dag det var och vad jag LÄNGTAR till SOMMAREN!

Ha nu en härlig dag!Snart är det helg och vi får njuta av ledigheten igen!
Kram!

Inga kommentarer: