söndag 25 april 2010

En bara VILL HA upplevelse! ;o)

Åh jag vill bara HA!! Måste ju bara besöka denna underbara butik nästa gång jag åker till Göteborg!
Spana in Balders Hage, massa fina GreenGate produkter! Hittade både fina plåtburkar och handdukar till köket.Älskar ju detta som går i rosa och grönt. KAN JAG INTE FÅ VINNA PÅ LOTTO..eller nåt...? Men förklädet, jag bara MÅSTE ha det!! Nu ska här sparas ihop pengar och sen hoppas jag innerligt att det finns kvar i butiken.
Visst är det väl bara underbart fint!! De har haft ett jättefint som gått i rött som jag oxå blev alldeles kär i men det hann ju tyvärr ( snyft ) försvinna innan jag fick tag på ett.Köpte då kanna och koppar i samma men förklädet har jag inte fått tag i.Kanske nån som vet om det röda går att hitta nånstans???Fast det är ju ganska längesedan nu så det är nog lönlöst att hitta ett sånt. Men DRÖMMA kan man ju alltid göra, eller hur!?
Kram!
*M*

Inga kommentarer: