tisdag 13 april 2010

Äntligen fick jag till det!

Med bilden här ovan.Oj vad det har krånglat och inte velat komma in.Nu ser det mycket roligare ut att komma hit tycker jag.
Lite vårbilder som jag tog igår på min promenad.
Det är väldigt kul med foton tycker jag men jag fotar bara för min egen skull på hobby nivå.
Skulle vara jättekul med en ny systemkamera, en digital sådan.Jag har ju en "gammal" men i den måste man använda film och vem gör det nu för tiden?? Inte jag.... Men nån gång i framtiden ska jag nog investera i en ny digital systemkamera.

Vi har lika fint väder som igår just nu, det är så härligt!Synd att man ska gå in och ställa sig i en fabrik bara.
Här är en till bild från promenaden igår:
Alla bilder är klickbara här på bloggen om man vill se dom större.
Njut av dagen!
Kram!

Inga kommentarer: