tisdag 3 augusti 2010

Shopping...

Idag drog jag iväg in till SKÖVDE för jag var i akut behov av nya behåar....har ju så svårt att hitta då jag drar en sån dum storlek och de jag har hemma nu har jag haft så länge så de har börjat tappa formen och är mest bara sladdriga eftersom resåren börjar släppa i dom då de är så välanvända.
Så sagt och gjort in till grannstaden för att söka efter nya BEHÅAR!

Jag drar ju en väldigt udda storlek som 75DD men jag kan i alla fall rekommendera LINDEX där de har börjat få in mer och mer i min storlek nu och det är toppen! Lagom priser och de sitter kanon.Hittade mig 3 stycken nya där idag, en svart en vit och en hudfärgad.Supernöjd!
Köpte även en rosa kofta på lindex på rean, billig och bra och ganska söt, lite romantisk sådär och alldeles lagom pris just nu. ;o) Det var dock det enda jag hittade som va kvar på rean.
Köpte oxå en grå kofta som jag hittade på KappAhl som va så söt med volanger, båda koftorna är stickade i tunt tunt garn.Även den grå gick åt det romantiska hållet tycker jag.Provade den ihop med min vita klänning här hemma tyckte det passade bra ihop.Bra TIPS till oss TJOCKISAR. ;o)Väskan köpte jag på KappAhl från deras vintage collection, gillade den skarpt!
Svårt att ta kort på sig själv men ni kanske ser lite i alla fall....Va jag gillar med koftorna är ju att de är lita sladdriga så man slipper se alla valkar så väl hela tiden he he he ;o)
Ja några kronor fattigare efter denna lilla resan men nu slipper i alla fall tuttarna hänga nere i knäna!Puh
Dagens outfit kan jag väl oxå visa kanske då när jag ändå håller på:
Den grå koftan köpte jag förra året den e så skön, betalade bara 24:- för den eftersom jag hade ett litet presentkort samt rabattlapp. Alldeles perfekt tyckte jag!
Nu e det nog dax att laga lite käk här snart.
Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se dina nya "investeringar", gillade alla tre koftor, för att inte tala om den vita fina klänningen. Jätte fina kläder du har Malin=)
Tyckte du var jätte fin i dagens outfit oxå. Var har du köpt dina vita skor? De var super fina=)
Kram

LivA sa...

Jättefint Malin, ser såå fräsch ut!
Säger detsamma, vilka snygga träskor!

Malin E sa...

Tack tack!
Den vita klänningen är ett reafynd för 2 år sedan, gav bara 125:- för den, perfekt för min plånbok...fniss...tror det va KappAhl jag köpte den på då men den håller än med tanke på alla dessa vintage collektioner som e nu osv tycker jag.Använder den SÄLLAN jag känner mig dum i klänning, fet som man e...fniss..
Träskorna är köpta på DNA i Skövde.
Kram!!