onsdag 18 augusti 2010

Fönster

Äntligen har jag åkte ner med mitt FÖNSTER som varit trasigt i flera månader här.
Jag vet att jag skulle ha gjort det långt långt tidigare men första gången jag ringde hade de inte tid att ta fönstret och sedan har det bara blivit ståendes.Nu är det i alla fall gjort och senare idag åker exet ner och hämtar det åt mig så att jag får hem det och får det på plats eftersom jag själv jobbar då.Känns otroligt skönt.Jag hoppas verkligen barnen lärt sig nu då de haft sönder fönstret 2 ggr för mig.

Hade det varit i början på sommaren nu så hade jag nog börjat skrapa fönster och sånt här men jag får ta det till våren då måste jag börja lite här och få målat lite fönster trät runt dörrar och i runt taket osv osv.Lite i taget så hoppas jag få lite gjort nästa vår i alla fall jag får börja förbereda mig för tråkjobbet redan nu.Men det blir ju fint när det är klart i alla fall.OM jag får råd ska jag försöka byta ut min dörr nu i höst hade jag tänkt.Som sagt lite i taget så...
Kram Malin

Inga kommentarer: