lördag 21 augusti 2010

Återanvändning och shopping. ;o)

Imorses var jag väldigt trött och blev väckt av en fluga kl 7 som bara skulle va i ansiktet på mig hela tiden.Höll på att bli galen!

Kom i säng kl 02 inatt efter att ha varit hos mamma i flera timmar.På kvällen kom min moster hit hon hade nämligen RENSAT GARDEROBEN och hade massor av fina nästan oanvända bh som hon inte ville slänga så jag provade och provade och de flesta va faktiskt bra.Lite stora runt om men det syr jag bara in.Perfekt eftersom jag just nu är på jakt efter nya bh då mina gamla håller på att ge sig.Perfekt!Hos mamma hällde vi sen ut klädpåsarna och kollade in lite kläder, kul kul.

Fick ett par skitsköna Esprit jeans som satt perfekt och var supersköna!
Sen blev det även ett par jeans shorts och en esprit top som va helt oanvänd.Inget fel på kläderna bara lite försmå och jag tackar och bockar för jag behöver ju verkligen lite nya kläder så jag slipper gå naken! ;o) 2 bikinis hoppade det oxå ner i påsen jättebra att ha och byta med nästa sommar när man lullar runt i trädgården om inte annat...fniss..
Sen där mitt i natten fick vi för oss att gå in på en shopping sida som heter BON PRIX där hade de nämligen väldigt bra bh i storlekar för oss som inte drar alla de här normala små storlekarna.Skitbra sida som jag aldrig varit inne på förrut, jag visste inte ens om den men jag kan rekomendera den för er , eller ja för alla, för det fanns verkligen alla möjliga storlekar på bh där!Så vi beställde lite ihop så blir det billig frakt.Hoppas behåarna är bra nu när de kommer men de som mamma visade och hade på sig var jättesköna och fina sa hon. Ja vi såg ju det oxå såklart...fniss..

Nåja idag skulle jag då åka till Skövde för jag skulle lämna tillbaka lite kläder på Lindex som jag hade köpt via nätet men som inte va bra.Kollade runt lite i butiken och hittade lite nytt istället, bla ett par skitsköna jeans!!Så blev det en behå och trosa i vinrött, skitfint och som va jätteskönt, lite strumpor och 2 scarfs.Ska se om jag kanske kan fota imorgon och visa sen.
Känns så bra för här har jag gått i veckor och letat och letat efter jeans och behå osv osv och nu bara på 2 dagar har jag fått tag på massor! Nu kommer jag klara mig hela vintern, känns så kul!
Shoppade oxå lite nya handdukar och badlakan på HEMTEX så nu blir det lite höstigt på toa igen så lite av det rosa får flytta på sig nu, nu ska jag bara se om jag hittar nåt fint duschdraperi som kan passa in sen med.
Nu blir det lite brunrosa på toa ett tag, fint!Men det är fortfarande kvar att städa lite där inne ska fixa det sista ikväll tänkte jag.Kul att få göra lite fint och förnya tycker jag.
Sen har jag på toa en liten BLOMMA, den hade växt sig så lång och hade börjat vissna för jag var visst lite dålig på att vattna den.Men jag klippte helt enkelt av allt och lämnade bara några stumpar och skötte vattningen och de är ju så lättskötta så den växte till sig igen.Och nu blommar den oxå så fint och blommorna är ju oxå lite rosa.De är fina men vi brukar ha lite kul åt blommorna när den blommar för de liknar ju nåt ;o) he he he
Kul att den blivit så fin igen med tanke på att den nästan va helt dö innan. =o)
Hoppas ni orkade hit ner blev lite långt inlägg idag, ska se om jag kan fota kläderna nån annan dag sen och visa er.
Kram kram!

1 kommentar:

Marica sa...

FinFint!
Alltid kul med lite nytt!
Kramiz