fredag 6 augusti 2010

Som en hel karl!

Usch, jag luktar som en hel karl just nu!
Idag har vi finfint väder här i min lilla stad och jag ÄLSKAR det!!

Så efter frukost idag rusade jag ut i trädgården för att börja ta tag i lite saker som inte blivit gjort den sista tiden eftersom det inte varit allt för kul väder här.Nu var det dax att klippa gräset då det började bli ganska långt.Fortfarande lite vått efter natten men klippas skulle det.Rusade fram och tillbaka för att få det gjort så fort som möjligt, ja det blir ju liksom lite motion i det hela då. ;o) Men typiskt tar ju bensinen slut när jag håller på så jag fick kasta mig i bilen och åka och köpa mer bensin och på väg hem passade jag på att hoppa in en snabbis på Erikshjälpen oxå.Va tvungen att kolla om de tar emot min bokhylla och gissa vad? Det gör dom! Toppen!!Tyvärr hade dom ingen skänk som jag är på jakt efter...

Fick med mig lite nya kakformar, en mindre rund sockerkaksform ( tjoho nu kan jag lätt baka tårta med 2 våningar!! ) och en brödform hem oxå som jag hittade bara 20:- för allt.Perfekt!
Hem och skulle hälla i bensin i gräsklipparen, fick så klart på fingrarna så man lukta både svett och bensin..ja jag säger ju det, jag luktar som en hel karl idag! :o)

Skrev om min önskelista som jag skrev om i ett tidigare inlägg med....
Men eftersom jag va på Ikea igår kan jag även stryka nr7 på listan.Ska bli så kul att byta sen ska fota före och efter när jag är klar! Nu är det nästan bara dyra saker kvar på min lista så jag får väl jobba på lite om jag ska lyckas investera även i dom. ;o)
Kram!

Inga kommentarer: