fredag 6 augusti 2010

Erikshjälpen

Igår var jag på en tur till både Borås och Jönköping.
I Jönköping passade jag på att gå in på ERIKSHJÄLPEN gillar sånna där ställen, det är som en enda stor loppislokal. En hel del skit men oxå en del fynd som man kan göra.I tisdags var jag även på Erikshjälpen i Skövde, tyvärr var jag på båda dessa ställen ganska sent men lite småfynd gjorde jag mig dock.
I skövde köpte jag 2 silverbrickor, tycker dessa brukar vara fina att dekorera på ELLER servera fikat på när man har besök.
I Jönköping blev det en liten våg och en gammal kakform.Jag ÄLSKAR dessa gamla bakformar och skålar i rostfritt och har köpte på mig en del genom loppisar osv tycker de är det bästa formarna att baka i helt enkelt och nu har jag en som kommer va jättebra att göra tårtbottnar i tex. Alltihopa 95:-
Den ena silverbrickan har jag än så länge använt till detta:
Idag ska jag åka upp till Erikshjälpen och fråga om de vill ta emot en stor tung ekbokhylla jag har här hemma för nu vill jag bli av med den så jag kan göra ordning i mitt vardagsrum!! Vi får se om de vill ha den!

Jag var ju även på Ikea men vad jag köpte där ska ni få se när jag får ordning på det.
Kram Malin

Inga kommentarer: