söndag 22 augusti 2010

Raggisar!

Det märks att vi börjar gå mot KALLARE tider igen och vädret den senaste tiden har inte varit allt för kul.Jag FRYSER alltid så om mina fötter så jag märker direkt när vädret börjar bli kallare.Idag har dessa sköna raggisar åkt på fötterna för de är kalla som isbitar just nu.Gulliga farmor har stickat dom, i vinter ska jag lära mig att sticka mina egna RAGGISAR!
Äter frukost just nu för jag GLÖMDE ( hmmm) det imorses här, bättre sent än aldrig och lunchen/middagen får intas lite senare sen istället.Min frukost står ju på bänken vid spisen i köket för tillfället, idag blev det Special K med 3 dagar gammal filmjölk. ;o) Hade en filmjölk i kylen som jag inte hade öppnat men den är helt ok fortfarande då den inte varit öppnad får äta så mycket som möjligt ur den idag innan den åker i slasken så kvällsmaten blir ju ingen överraskning idag inte. ;o)
Havregrynsgröt, macka eller SpecialK med filmjölk brukar det bli till frukost här, man får ju föröska variera sig lite. ;o)Till mackan brukar jag oxå koka ägg,mumsigt.

Inte blev det någon loppis idag heller som det egentligen va tänkt att vi ev skulle ha åkt på så idag blir nog mest en "baratadagensomdenkommer" dag idag och bara vara även om jag är gansla sugen på att hitta på nåt.Det måste börja hända lite mer känner jag för som de e nu så är det inte alls kul tycker jag.Men ibland är det väldigt skönt att bara vara, kanske får det bli en liten promenad sen.

Hoppas ni får en fin söndag! Imorgon är det trist jobb som gäller igen.
Kram Malin

Inga kommentarer: