lördag 14 augusti 2010

Lite mera kök...

Tänkte visa några bilder från bänken i köket oxå.Där har kaffebryggaren fått försvinna från hörnet, jag använder den ändå så sällan eftersom jag själv inte dricker kaffe.Sen fick min VÅG komma fram lite finare där istället och FLASKORNA som jag köpte på loppis får vara lite prydnad ihop med de nya saftflaskorna från Ikea.Den gamla vågen står oxå på bänken med lite KOTTAR som barnen plockat till mig för några år sedan....Tills vidare får det bli så nu håller jag på med min gardin i det fönstret och det kommer säkert flyttas om mer innan jag är helt nöjd men för tillfället är det såhär det ser ut. Ska försöka fixa med mina gardiner idag men nu är det först fotboll med barnen som gäller...hur kul som helst ;o)...kanske inte men men ibland får man ju offra sig...fniss...
Som vanligt går det att klicka på bilderna om man vill se dom större.
Kram Malin

Inga kommentarer: