måndag 9 augusti 2010

Ni na ni na ni na na ni na na na ni na....

Och här kommer ett litet BOKTIPS!
Båda skrivna av samma författare Kristin Hannah och båda är bra dock tycker jag bäst om "En flicka som heter Alice", den boken grät jag till flera gånger om man får erkänna sånt."Angelas dotter" läste jag förra veckan och den sträckläste jag här en dag när det va dåligt väder även den bra fast på ett annat sätt.Gå in och läs om dom på nätet om ni är nyfikna.
Nu har jag beställt..ja va den en eller två böcker till av denna författare, skitsamma ska bli kul när de kommer och se om de är lika bra som de andra två hon skrivit.
Ett litet boktips idag alltså!
Kram Malin

1 kommentar:

Marica sa...

Ja Gabben han är en sort för sig han ;) Tur att han är söt :)

Boktips uppskattas :)

Grabbarna sover så gott så :)
Kramar