fredag 20 augusti 2010

Att leva i kaos!

Ja det är vad jag gör just nu känns det som, lever i ett KAOS. ;o)
Idag har jag börjat packa ner allt som finns i min bokhylla och jösses säger jag bara vad mycket skit man kan få in i en bokhylla.
Eller skit och skit ska jag ju inte säga. mycket finporslin ,böcker, fotoalbum och ja allt möjligt.Inget som man direkt vill kasta så allt måste PACKAS ner i lådor och åker sen upp i kammaren på övervåningen tills jag vet vart jag kan göra av det.
Usch va det ser ut hos mig just nu....Hatar att ha det såhär stökigt och självklart så tog ju lådorna och silkespapperet slut när jag höll på här...så jag gick ut och klippte det långa gräset istället...
Fick även kratta hela gräsmattan för gräset va ju så långt...skit tungt och med tanke på min onda rygg som varit hemsk hela veckan gjorde ju inte detta så att det blev bättre.Men nu är det klippt och fint i några dagar i alla fall.Jobbigt när det regnar så mycket och så kommer nån liten solglimt då och då och gräset växer som ogräs tycker jag.Hade ju varit bättre om det var strålande solsken hela tiden så det inte växte så he he he Inte för JAG vill ha sol jag tänkte mest på gräsmattan jag. ;o) ha ha.

Nu blir det till att softa i soffan resten av kvällen och sticka lite, somnar nog som en stock idag eftersom ryggen värkt hela dagen och allt man hållt på med ute.Men det är skönt att ha fått det gjort tycker jag.
Hoppas ni får en skön fredagskväll!
Kram MAlin