söndag 29 augusti 2010

Kortis.

Det blir en liten kortis här inatt, ska hoppa i säng så fort jag skrivit här lite.Jag är ås himla trött, ja jag är trött hela tiden så jag nästan tror det är nåt fel på mig snart.Nåja det har verkligen varit fullt upp i veckan med både jobb,barn, skola som börjat och fotboll.Jag hinner inte med så mycket annat om vi oxå ska få mat i magen och rena kläder på kroppen...ja i vet hur det är.

Idag har jag i alla fall ÄNTLIGEN bytt ut gardinerna i vardagsrummet då, har strykt och lagt upp dom men sy får jag väl göra den dagen jag får iordning mitt syrum igen.Det är fortfarande ihop packat sen översvämingen i källaren.
Nåja lite bilder då....
Ja såhär blev det.Nu är ju sofforna vita men när barnen är här så får plädarna ligga i även om det numera är förbjudet att äta i soffan. ;o) Man vet ju aldrig men jag ska visa fler kort sen när det är som det ska utan plädar i hela soffan osv ville bara visa de vita gardinerna sen måste man ju fixa allt småfix runt om.
Såhär såg det ut innan:
Håller fortfarande på att packa ihop bokhyllan oxå får se om jag får det klart imorgon eller fortsätta med det nästa vecka.Ska bli skönt att få den tom, sen ska alla kartonger upp i förrådet och sen ska jag bara fixa några starka gubbar som kan lyfta bort skiten åt mig oxå.
Nu ska jag banne mig sova för ögonen går i kors snart.
Kram på er.
Malin

Inga kommentarer: