lördag 7 augusti 2010

Hjälp!!

Eftersom jag gör om i vardagsrummet och har bytt sofföverdrag passar ju inte gardinerna längre så jag tänkte jag skulle byta. Men vilka GARDINER ska jag välja??? Hjälp!! Va tycker ni?
 Man kan klicka på bilden så att man ser den större.Jag har lite beslutsångest sitter i GUNGSTOLEN och tittar och tittar men jag kan inte bestämma mig...??Snälla hjälp mig.
Va på en liten LOPPIS idag oxå och fyndade lite 20:- fattigare alldeles perfekt tycker jag.Ser ut som en bomb slagit ner i mitt hus nu när jag håller på att göra om så mycket här.Ska visa lite från köket sen oxå när det blir lite mer klart där....
Imorgon blir det kanske loppis igen med lilla mamma.
Kram Malin

9 kommentarer:

Marica sa...

Första bilden tycker jag... men jag kan inget om inredning som sagt! :) Trevlig kväll... Kram

Malin E sa...

...fniss..om du tittar noga sitter det uppe 2 olika gardiner en på var sida och jag vet inte vilken jag ska välja...fniss..
Kram!

LivA sa...

Hej Malin.
Jag tycker gardinen till höger är absolut finast och passar i stilen med soffan. (med knytena osv)
Jättefin blev soffan! :-)

Mindi sa...

Ha ha...nu har du i-landsproblem Malin. ;) Dessutom är de ju faktiskt ganska så lika så det spelar nästan ingen roll vilken du väljer. ;) Men jag håller på den med knytband. :)

Kram
M I N D I

Milla sa...

Jag håller nog med de andra men jag måste säga att jag inte såg att det var olika gardiner först :=) Annars tror jag det är bra ide att avvakta hösten lite också och se vad som dyker upp bland nyheterna. Blev toppenfint med vita överdragen! Vi hade ljust lika innan vy bytte till vitt. Man får tvätta dem då och då, och verkligen brottas med soffan för att få på dem men jag tycker de är klart prisvärda de vita överdragen!
KRAM

Annika sa...

Jag gillar bägge gardinerna. Den till vänster har ju mer ljus-genomsläpp om du vill ha det ljust.
Kram

Marica sa...

Ha Ha ja du ser ;) Hmmm får kolla igen *Skäms*

Marica sa...

Den med ringarna tycker jag :) men som sagt du kan det där - lita på din magkänsla :)

Unknown sa...

Den med knytband!!! Om jag skulle haft spetsen skulle jag nog velat haft en hissgardin bakom. :-)

Kram Helena