tisdag 17 augusti 2010

Väskor

Jag har den senaste tiden köpt på mig 2 nya VÄSKOR, eller ja egentligen har jag bara köpt en av dom eftersom ADIDAS väskan samt vattenflaskan fick jag faktiskt med på ett ställe där jag beställde träningskläder.Jättebra eftersom jag behövde mig en ny träningsväska och denna adidas är precis lagom stor att ha med.Även till jobbet när man ska duscha där osv är den perfekt.Min ryggsäck är så sliten och börjar bli lite trasig så det är bra att ha nåt att byta med.Dock behöver jag köpa mig en ny ryggsäck när jag hittar en för den är så bra när man cyklar. ;o)
Den andra väskan som jag faktiskt köpte mig är en CONVERSE väska, fin tycker jag.Hade egentligen tänkt att beställa en som va vit med lite rött och blått på men den var tyvärr slut så då fick det bli en svart istället.Denna är oxå lite större så man får ner lite saker i den perfekt om man bara ska resa bort över natten eller dra till storstan när man behöver lite mer plats i väskan eller så.Ja ni fattar nog. ;o)
Jag gillar dom i alla fall båda två.Tar man lite i taget så har man nog vad man behöver så småningom.

Denna månaden som kommer blir det nog dax att kolla runt efter lite VINTERKLÄDER de brukar väl börja komma in i augusti-september och de tar ju slut så fort så det är bäst att hålla koll om man hittar nåt som man behöver så man kan slå till.BARNEN behöver nya termobyxor och vinterskor, jackorna kan dom fortfarande ha som vi köpte förra året.Själv behöver jag mig en jacka så vi får se om vi hittar nåt av detta kommande månad.Har ni börjar fundera på vinterkläder ännu?? Känns långt bort men eftersom jag är ensamstående så måste jag börja i tid, planering för att få pengarna att räcka till allt som behövs är A och O när man är själv. =o)
Kram Malin

Inga kommentarer: