söndag 8 augusti 2010

På loppis äventyr!

Ja det blev en liten LOPPIS tripp med mamma och hennes man idag igen, kul att åka och besöka lite olika ställen och alltid är det kul att fynda lite.Detta ställe vi var på idag, eller vi var egentligen på 3, var lite dyrt tyckte jag men jag lyckades ändå pruta lite grann.Vissa gubbar ville inte ge sig en tum men då handlade jag inte heller då det var alldeles för dyrt för att kallas loppis tycker jag. =o) Man får helt enkelt invänta andra tillfällen då rätt priser dyker upp!
Detta var vad som fick följa med hem idag i alla fall:
Sockerlådan är tyvärr lite lite defekt på baksidan där en liten flis åkt ur uppe vid kanten, men efter att ha prutat ner den till 80:- tyckte jag inte alls det gjorde nåt så den fick följa med hem. Den va ju riktigt fin för övrigt och gubben tyckte det va den sämsta affären han gjort på hela dagen.Själv tyckte jag det va en riktigt bra affär. ;o) Kul med sånna där trevliga och ROLIGA GUBBAR på loppisarna tycker jag!Är ganska  nöjd med mina saker även om jag just nu inte alls vet vart jag ska ha allt...fniss..Men visst är det KUL med loppisar ändå!!
Kram Malin

1 kommentar:

Livet på Vestergård sa...

Vad roligt att du vill vara med i min utlottning.
Fina fynd du gjorde på loppis. Sockerlådan ser så fin ut från det här hållet i alla fall. Du gjorde en bra affär där :)
Kram Kicki