söndag 22 augusti 2010

Mat & Film

Ringde kompisen idag och släpade med henne till Skövde.Hade så himla tråkigt och bara kände att det va tvunget att hända nåt.Så vi drog in till THAI HOUSE där vi käkade massa god mat.
Mätta och belåtna efter att ha fått lite middag ( jag orkade inte laga mat hemma idag...) så åkte vi till Elins Esplanad där vi kollade runt en stund eftersom vi hade lite tid på oss tills BION började.Köpte dock inget men kanske hittade jag bestick på Cervera som jag kan tänka mig att köpa för de presentkorten som jag har liggandes här hemma, vi får se.

Drog sen vidare till biografen för att kolla film, vi såg BRÖDERNA KARLSSON som faktiskt va riktigt bra tyckte jag.Hade sina roliga stunder absolut.Kan rekomendera den om man vill se en lättsedd film som man blir lite glad av typ.
Nu ska jag försöka komma i säng här då man ska upp kl 5 imorgon igen för att jobba.Ser INTE fram emot detta.... Jag bara känner just nu att det måste hända lite roliga saker nu på fritiden så man står ut med sitt trista och långtråkiga jobb för jag blir GALEN här snart annars känner jag. 4 månader kvar till jul typ....
Kram Malin

Inga kommentarer: