onsdag 4 augusti 2010

Önskelistor...

Det är bra att ha ÖNSKELISTOR tycker jag, På mitt kylskåp har jag en liten lapp där jag skriver upp sånt jag önskar mig, stort som smått. Dels är det superbra att ha till hands när man fyller år och folk börjar fråga vad man önskar sig, dels kommer man själv ihåg vad man önskar sig eftersom det ibland kan vara sånna där småsaker som att man behöver nåt till köket tex men som man aldrig kommer iväg och köper därför att man glömmer bort det hela tiden tills den dagen man står där igen och gör den där saken då man skulle behöva den där grejjen. ;o) Ja ni fattar he he he. Så då brukar jag skriva upp det på min lilla lapp på kylskåpet dels för att man kan önska sig sakerna och dels så kan man själv beta av dom där sakerna lite då och då när man hittar eller det är rea eller så. Vilket utlägg det blev. ;o)

Nu måste jag skriva om min lilla lista eftersom jag den senaste månaden både fått och köpt själv en del av de saker som stått på listan ( jag har ju fyllt år ).
Igår hittade jag ju då ÄNTLIGEN en sak till på min lista som jag velat ha länge ett par LJUSROSA CONVERSE! Ja visst är jag sent ute men jag har letat i varenda affär och det finns liksom inga skor att få tag i knappt i några andra färger heller för de är slut överallt.
Nåja jag gick in på Tradera igår då och hittade ett par i min stl och gav mig f*n på att jag skulle ha dom och till slut vann jag dom oxå.TJOHO!
Helst vill jag köpa skor i affär så man kan prova osv men jag hoppas verkligen att dessa kommer bli bra och att de verkligen är äkta osv osv nu. Nu väntar jag bara på att få hem mina små godingar, även om jag att de inte är direkt nya för er andra på marknaden he he he. ;o)
Usch det verkar som jag shoppar och har hur mycket pengar som helst ser jag när jag läser lite på bloggen MEN ni ska veta att mycket av det jag handlat är fynd rea osv annars hade jag verkligen inte haft råd.Det är bra att spara KUPONGER med tex 25% rabatt på osv jag nyttjar ofta sådant!Nyttjar man det dessutom på rean så spar man ju ännu mera pengar! ( jag tror man kan det i alla fall för just nu har jag tyvärr inga kuponger kvar...) Men jag har ett jävligt bra ppa på mina saker oxå ska ni veta!! ;o)

Kram Malin

Inga kommentarer: