lördag 1 maj 2010

Önskningar...

Det finns MASSOR av saker som man skulle önska sig om man kunde.Men just nu så är det ju födelsedag som jag tänker på eftersom jag redan ( ja jag vet att jag är tidigt ute ;o)...) har börjat fundera lite över mina egna födelsedag och hur jag vill ha det i år. För det ska bli KUL att fira som jag har skrivit här innan. Jag HOPPAS ju att det kan vara fint väder eftersom jag fyller mitt i sommaren så att vi kan sitta ute men väder och vind kan man ju aldrig rå på så man får helt enkelt förbereda för vilket det än kan bli. ( OCH jag hoppas även ha en fin utemöbel då men vi får se...)Kommer i alla fall att gå i vitt och rosa när jag dukar för det är de färger jag tycker om gärna med inslag av grönt.Kommer fira senare på dagen i år och bjuda på något mer i matväg och inte bara tråkig fika. Jag och Ullis har klurat lite lite på det ikväll, inte mycket men mer lär det väl bli.
Så även mina kära önskelista kluras det på...fniss..För man FÅR faktiskt önska sig saker när man fyller år, eller hur! Jag får nog göra en lista och skicka till mamma ;o)
Mycket rosa och vitt till köket bla...jag får nog helt enkelt ta och måla om den tråkiga köksmöbeln jag har så det blir vitt och matchar resten av köket sedan, furu är VERKLIGEN inte min grej men bordet är bra för övrigt och det var perfekt när jag fick det av mormor och morfar eftersom storleken på bordet är perfekt för mitt lilla kök... Nä det får nog åka fram en pensel här framöver även på denna...Det är ju synd det ska va så jobbigt att måla PINNSTOLAR bara för det tar ju verkligen TID!Nåja bara det blir fint i slutändan så blir jag nöjd....
Kram *M*

Inga kommentarer: