lördag 29 maj 2010

Biodax!

Idag kommer barnen och är lite extra hos mig då deras pappa ska gå på bröllop.I eftermiddag hade jag tänkt att vi ska åka in och titta på BIO så att vi har något kul att göra.DRAKTRÄNAREN är den film vi ska gå och se den verkar bra.Enda barnfilmen vad jag kan se nu oxå som går i Sövde. Eftersom jag har 3 GRATIS BILJETTER så lär det inte heller kosta så många kronor och det är ju super. ( tror man får betala typ 30:- per person när det är 3D när man har gratisbiljetter men det kan man ju ta. )
Efteråt har jag lovat Mc Donalds...de vill så gärna ha dessa glas som man får nu och som snäll mamma så är det klart dom ska få det. ;o)
Att jag slipper göra kvällsmat när vi kommer hem har INGET med det hela att göra alls.... ;o)

Igår var jag iväg på kvällen, grillade och åt gott och mös sen i soffan till AVATAR, den är så himla bra!!! Såg den på bio men ja kan nog se den hur många gånger som helst tror jag.Se den om ni inte gjort det!
Kram Malin

2 kommentarer:

Stina Wallgrens Vävbod sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Stina Wallgrens Vävbod sa...

Grattis, du vann tallriken och en påse te i tävlingen hos mig! Maila mig dina adressuppgifter så kommer vinsten snart på posten. stina@finnvav.se

Stina