lördag 1 maj 2010

Glad!

Ja nu är vi inne i Maj redan och första månaden med denna bloggen så hade jag över 400 besök och det känns jättekul.Roligt att ni kommit och besökt mig på denna nya bloggen då jag ville sluta med den gamla jag hade.
Jag är lite inne på att jag skulle sy upp något och FIRA min nya blogg med nån liten utlottning sedan, håll ögonen öppna så får vi se om ett litet tag om jag får ihop något. Det är ALLTID roligt när man kan fira saker!
Är liiite uttråkad idag får jag erkänna, är väl för att BARNEN inte är här.Är lite PARTY sugen oxå får jag erkänna men det är väl för man lyssnar på så bra musik.NÄSTA helg blir det i alla fall lite BOWLING med jobbet.Kul!
I alla fall kul att det blev en sån bra första månad här på bloggen! Kram på er allihopa!
Kram *M*

Inga kommentarer: