torsdag 27 maj 2010

Full fart!

Denna veckan är det mest jobb jobb som gäller så jag har inte haft så mycket att skriva om och nätet har jag knappt varit ute på då jag inte haft tiden riktigt känner jag. Virkar som en blå på min FILT så att den ska bli klar.Har lovar barnen att virka dom varsin då min är klar och nu vill jag ha den färdig!
Kanske ska jag prova på en annan filt sedan oxå...?
Ja vi får se senare, det är så mycket jag vill göra men får inte tiden att räcka till.Jag har inte TID att jobba känner jag ;o)
I helgen hoppas jag på fint väder så att jag kanske kan hinna med att i alla fall grunda min lilla gungstol, jag är GRYMT sugen på att få den målad och fin nu!
Behöver klippa gräset igen oxå efter allt regn vi har och de små solglimtar som kommer då och då gör att gräset växer med "räserfart".... som sagt,
det är mycket man vill, men så lite tid!!
Kram på er!

Inga kommentarer: