lördag 8 maj 2010

Mysfaktor i köket!

Nu är det mitt i NATTEN och barnen sover sedan ett tag tillbaka.På kvällarna och nätterna kan jag ofta få mina RYCK och börja fixa och dona, så även idag.
KÖKET har den senaste tiden mer sett ut som en kortverkstad och det är riktigt jobbigt att ha det så stökigt omkring sig, jag tycker inte alls om det.
I alla fall så har jag börjat städa upp lite ikväll eftersom jag nu nästan är klar med alla dom beställa KORTEN som jag haft att göra. Då vill man oxå göra om det lite så fram åkte den vita LINNEDUKEN igen och sedan kom silverbrickan fram och min gamla kanna som jag fick för många år sedan.Tänkte plocka lite KVISTAR till den imorgon och sätta i.Tända ljus är det bästa jag vet så nu ikväll sitter jag här och har det riktigt MYSIGT med de tända ljusen och sakerna som fått möblera om lite så det känns lite NYTT igen.
Ska fota även på dagen sedan men på korten tagna nu ikväll får man ju med MYSFAKTORN lite bättre på bild.
Jag går här och funderar på min bokhylla...jag MÅSTE bli av med den så att jag kan sätta fart och göra ordning mitt vardagsrum nu.Blir jag inte av med den funderar jag på att lämna den till Erikshjälpen....Och själv kan jag få lite plats i vardagsrummet och göra fint där.....
Kram Malin

Inga kommentarer: