måndag 17 maj 2010

Idag är jag hemma :o(

Idag är jag hemma med min  dumma rygg igen...suck....Jag bryter ihop snart p.g.a denna rygg!!
RÖNTGEN visade att det såg bra ut i ryggen i alla fall och det är ju trots allt bra, dock är det väl svårare att hitta vad det är som gör att jag får så ont hela tiden.Jag är GLAD om jag får sova i alla fall 4 timmar om natten men det är knappt.
Idag har jag dock börjat med en gammal övning jag fick på sjukgymnasten för några år sedan igen, den liksom töjer ut ryggraden lite och jag ska köra den varannan timma som jag gjorde då och se om det kan hjälpa lite i alla fall.Nästa vecka börjar jag på GYMMET igen och ska lägga upp min träning lite annorlunda än innan så att det förhoppningsvis går bättre för sist fick jag ju så fruktansvärt ont så jag hade tränat.
Så inatt när jag inte kunde sova som vanligt satt jag och virkade och har nu kommit såhär långt....
Jag tror den kommer bli söt jag...Man måste ju fördriva tiden med nåt när man inte kan sova och virka är ganska lätt att både stå och sitta  upp och göra det är bra annars hade ju nätterna sniglat sig fram här.
Igår fick jag oxå klart korten till Anna och såhär ser de ut nu när de ska skickas till henne:
Idag kommer barnen hem igen, det ska bli skönt.Full fart blir det då men det är bra att de är så stora nu så de är ganska självgående barnen nu för tiden.Undrar om jag kan få nån av dom att gå ut och klippa klart gräsmattan tro?? ;o)
Nu är det dax för övningen igen hoppas ni får en fin dag!
Kram Malin

1 kommentar:

Ann Parknert sa...

Superfina kort!!! Och superdumt att ha ont i ryggen, sluta upp med det!;)

kram vännen