söndag 9 maj 2010

Utlottning!

Imorses var jag uppe med tuppen, precis som jag brukar. ;o)
Var lite rastlös och så himla sugen på att pyssla så jag slängde ihop två nya TÄNDSTICKSASKAR.
Jag tycker de vanliga askarna är så himla fula så jag brukar scrapa mina egna så de kan matcha inredningen.
Idag gjorde jag två VITA OCH ROSA askar och varför gjorde jag två? Jo jag tänkte att jag kunde LOTTA UT den ena asken av dom.De är så himla fina att ha på bordet istället för de där fula askarna som man får slänga ner i lådan för att de inte passar in.
Så här ser askarna ut:
Så du som gillar den lite ROMANTISKA stilen, blommor vitt och rosa får gärna vara med i utlottningen.
Reglerna är enkla:
1. Lämna en kommentar under detta inlägget.
2. Länka utlottningen i din blogg med bilden som visas här under.
Ja det är det enda du behöver göra, lätt va.
Jag drar en vinnare den 31 Maj så ni har hela månaden på er att vara med!
Nu ska jag klura lite på hur jag blir av med min bokhylla igen så jag kan få göra fint i mitt vardagsrum nån gång! ;o)

Kram Malin

7 kommentarer:

karinl sa...

Så fina de är! Jag är väldigt imponerad av allt du gör! Vackert blir det också! Jag har tittat på din bild av hallen, gått till min egen murriga hall och insett att det kan bli bättre.
Tack för tipsen om bloggmallar! Har börjat titta runt efter andra mallar.
Kram

Annika sa...

Jag är så imponerad av dig Malin. Du fixar och donar med ditt hem, du verkar ha så mycket energi och idéer. Att sätta sig på söndagmorgonen och "slänga" ihop två helt fantastiska tändsticksaskar är för mig en gåta.
Jag önskar jag hade din energi och ork. Stor kram.

Cecilia sa...

Jag vill också vara med!
Du är jätteduktig!!

Marica sa...

Me like :)
Tävlar såklart!!!!
Kramar

Knerten sa...

Å, så søte de eskene ble, Malin. Enig med deg at disse var mye hyggeligere å vise frem enn de ordinære ! Jeg har lagt en link med bilde i sidebaren på bloggen min :-)
Ha en finfin helg !

Anne sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar till denna bloggen hos mig.

Hamnade här, brukar nog läsa någon av dina andra bloggar i vanliga fall...

Ha en go dag.

Kramizar Anne

Fotograferande Maria sa...

Jag är med!! Så fina! Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/2010/05/jag-tavlar.html