lördag 22 maj 2010

Loppisfynd och annat kul!

Idag har jag varit med barnen till Skövde och SHOPPAT lite. Vi skulle ha tag på lite skolavslutningskläder och även hämta ut Amandas nya glasögon.Samtidigt hade jag tänkt att jag själv skulle passa på att kolla efter en ny bikini eftersom jag är i stort behov av i alla fall en ny överdel då jag har så svårt att hitta nåt som passar.Jag drar så konstig storlek ( 75 E ) på mina så jag kan ofta inte hitta nåt som passar i de vanliga butikerna utan måste tyvärr ofta leta i de lite dyrare butikerna vilket jag tycker är väldigt trist.I alla fall hittade jag en vanlig svart bikinitop för 300:- hutlöst för bara en bikinibh men måste man ha så måste man så det är bara att hala upp plånboken.Är kul när man kan handla i de billigare butikerna för då har man ju råd att byta oftare då man gärna tröttnar på sin bikini efter 1-2 säsonger eller sliter ut som och ändå måste köpa nytt sen.
Barnen fick sina SKOLAVSLUTNINGSKLÄDER och alla va nöjda.

Självgjorde jag ett sånt FYND tycker jag! Hittade det SÖTASTE linnet jag sett på länge och kunde bara inte motstå det så det fick faktiskt följa med hem!
Vistt är det väl bara så himla fint!! Jag älskar det redan!
På väg hem hoppade vi in på några loppisar vi såg på vägen och sista LOPPISEN vi gick in på här i stan hittade jag en så söt liten GUNGSTOL för mindre barn.Nu är ju inte mina så små längre men jag kunde inte låta bli det i alla fall,prutade ner det till hälften och fick det bara för en 50-lapp.Nu ska den bli vit hade jag tänkt!
Visst var den söt! Grannbarnen som är modell mindre ;o) har redan varit här och provat den så nu vet jag att den passar bra till småbarn!! Ja man får väl vänta på barnbarnen antar jag hi hi ;o) Jag har ju 2 små BARNPINNSTOLAR sedan innan och en DOCKVAGGA som vi fått av barnens farmor som jag oxå har sparat faktiskt.Dessa kommer jag inte kunna göra mig av med utan de kommer få vara med tills mina egna barn får barn som kan ha dom.Stolarna ska målas vite de oxå men vaggan är redan vit och fin.Ska se om jag nån dag kan ta ett kort och visa även den.Har för mig att barnens farfar har gjort den men jag är inte hundra...Kliar i fingrarna efter att få måla och fixa nu!!

Och titta vad som red förbi just i detta nu!
Vilken HÄRLIG tid vi har nu!!
Kram Malin

3 kommentarer:

Mindi sa...

Men vilken söt gungstol och linnet var jätte fint. :)

Kram
M I N D I

P.S
Gillar du rosa och är swappsugen??? :)
Kika in här:
http://mindidagar.blogspot.com/2010/05/rosa-swapp.html
D.S

Anonym sa...

Ja nu har jag hittat hit :)
Jättefint linne hörrudu. Vart köpte du det? Fast frågan är ju om man får i brösten ;)

Marica sa...

Frågade du din kollega om hjärtangreyen? Jag har inte varit på bokhandeln men åker dit imorgon! Kram