lördag 1 maj 2010

Timotej

Jag har fått en ny favorit skiva, Timotej.
Hur bra som helst,  jag älskar ju sån musik och hela skivan är bra.Hittade inte en endaste låt som jag tyckte var dålig.MYCKET BRA album, den kommer åka in i telefonen så man har nåt bra att lyssna på när man tex tränar.
Skivan går redan varm här hemma på SPOTIFY, tur jag är själv idag så jag kan spela HÖGT! Jag ÄLSKAR att spela högt! ;o)Några av låtarna kommer verkligen bli några av VÅRENS favoriter här hemma.
Nu måste jag byta om och åka och fixa lite med bilen.
Ha det gott alla!
Kram *M*

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Malin!
Vad kul att du hittade min blogg. Jag har ju inte gått ut med att jag bloggar utan det började som en rolig grej, men det har blivit ett jättefint gensvar. Kul! Din blogg var jättefin, så fina bilder. Kul att följa vad som händer med dig nu för tiden...
Ser att du har renoverat din hall, ser jättefint ut!
Ha det så gott!
Anna