fredag 14 maj 2010

Härligt romantiskt!

Idag har vi flängt runt hela dagen känns det som men nu är min pärla äntligen besiktigad och jag kan köra ett helt år till nästa gång. Min fina lilla VITA pärla.... ;o)
Ikväll var jag oxå bort till vår garnbutik för att köpa garn till min filt som jag håller på att virka och då hittade jag oxå lite inspirationshäften som jag plockade med mig hem.Hittade denna FINA TUNIKA i en av katalogerna...
 Så HÄRLIGT mysig den ser ut och det ser så fint somrigt ut på bilden..undrar om jag ska sticka mig en sådan??.....Vi får se hur det blir.Hittade lite med i tidningarna så nåt blir det säkerligen jag köper och gör sedan.Vill ha sånna ROSA STÖVLAR oxå...oj oj det är visst en villhadag idag. ;o)

Ikväll kom bror förbi med sin tjej och vi har fikat och tjatat i flera timmar.Jättekul verkligen! Nu är det snart sängen som gäller, skulle göra lite saker här ikväll men det var roligare att UMGÅS istället så jag får jag försöka hinna ikapp med lite saker imorgon istället sen....
Kram Malin

Inga kommentarer: