lördag 8 maj 2010

Lördag...

...och dottern ska alldeles strax åka iväg på FOTBOLL. De ska spela borta idag så det tar väl några timmar innan de är hemma igen antar jag.Håller TUMMARNA för att det ska gå bra för dom!

Igår var jag själv LEDIG från jobbet, jag var nämligen till Falköpings sjukhus för att RÖNTGA ryggen.
Det gick så snabbt och smidigt! Kl 8:50 var vi där, kl 9:15 fick jag komma in och kl 9:30 var jag klar!Så smidigt att få en remiss som man bara kan åka in på och få ryggen röntgad direkt istället för att stå i kö och vänta i flera veckor nån annanstans.
MEN det roliga med Falköpings sjukhus oxå är ju att en av sjukhusbyggnaderna är ju målad ROSA. ;o) Fint va...fniss....

På kvällen igår hade vi BOWLINGFEST med mitt skift på jobbet, JÄTTEKUL! Bowlingen stänger 22 och efter det tog vi bara några strög i Per-Arnes raggarbil och sen åkte jag faktiskt hem för jag hade ingen som helst LUST att följa med ut på hamnkrogen.Va faktiskt riktigt SKÖNT att komma hem....Jag tror det är ÅLDERN he he he ;o)
Jag låter nog TRÅKIG men jag  föredrar att sitta hemma med goda vänner om man ska ha lite fest, äta och dricka gott och bara sitta och snacka och spela lite bra musik.Klart att det är kul att gå ut någon gång då och då när det är nåt speciellt eller så men annars tycker jag nog mest om att sitta HEMMA och ha trevligt.
Kram Malin

Inga kommentarer: