fredag 21 maj 2010

Ett TIPS! - GRATIS BIOBILJETTER! -

Ett TIPS för alla er fattiga singelföräldrar tänker jag komma med här mitt i natten.
Om ni precis som jag har svårt att få pengar över för att kunna hitta på nåt kul, för er själva ELLER med barnen så är GRATISBIO ett perfekt ställe att gå med i! Här kan man lätt samla ihop poäng och sedan lösa in de till GRATIS BIOBILJETTER!!
Jag tycker det är super och det är så mycket värt att nån gång då och då kunna ta med barnen på någon rolig biograf och titta på en bra film!!
Det kostar inget att vara med och man väljer själv hur man vill samla sina poäng till sina biljetter.

Det är helt upp till en själv hur fort man samlar på sig sina poäng och det behövs inte jättemånga poäng heller för att kunna lösa in till en biljett.
Jag tycker detta är ett PERFEKT sätt som fattig singelmamma att få ihop till lite gratis biljetter så man kan göra nåt kul med sina barn utan att det kostar skjortan! Lite godis till barnen är det enda som kostar MIG och lite bensin i bilen.
ME LIKE!

P.S Är du inte sugen att gå på bio kan du växla in dina poäng till presentkort i en massa olika butiker som du kan välja mellan!! D.S

Kram Malin

Inga kommentarer: