torsdag 13 maj 2010

Dansar med snabeldraken... ;o)

Ja här är städandet i full gång! Äntligen har vintertäckena i sängen bytts ut mot sommartäckena.Ska bli så SKÖNT att lägga sig ikväll i nybäddad säng!Nyduschad och nybäddat i kombination är bland det bästa som finns!
Idag har det oxå varit MARKNAD här i lilla staden och jag var nere på förmiddagen och kikade lite.Köpte på mig det jag var i behov av kan man väl säga.Strumpor som man får många till bra priser och massor av bröd som oxå är bra pris på.Ja en liten påse MARKNADS KARAMELLER blev det oxå och barnen fick varsin hundring då sonen hittade en t-shirt han ville ha.
Sen köpte jag faktiskt lite BLOMMOR som jag ska ha ute i trädgården nu i sommar, hittade så fina billiga ROSA blommor!Som vanligt kommer jag ju inte ihåg va de heter men det ena är väl en typ av pelargon, den ska jag ta skott av sedan och den andra ska jag spara frön från sedan så jag kan så nästa år!
Ni ska få recept sedan på goda marknadskarameller!! Ska leta reda på det bara så ska jag skriva ner det här sedan. Nu blir det lite MAT i magen och sen ska jag röjja vidare här hemma.
Kram på er alla ni söta!

1 kommentar:

Stina Wallgrens Vävbod sa...

Tack för att du är med och tävlar!
Hälsar Stina