lördag 5 juni 2010

Jag vann!! :o)

Oj oj nu är det verkligen länge sedan jag uppdaterade bloggen här.Veckan som gått har varit så fin så att SOL och TRÄDGÅRD och BARNEN givetvis i det riktiga livet har fått gå före.Vädret har varit FANTASTISKT och jag har njutit varenda sekund av det!
Jag har oxå jobbat hela veckan och varit ganska trött efter både jobb, trädgårdsarbete och barn så jag har mest stupat i säng på kvällarna här.
Plockade in några kvistar i veckan från ena syrenträdet.Jag klippte av dom då de hängde ner i ansiktet när man skulle ner i postlådan och då fick de hamna på köksbordet istället.Jag älskar syrener, de är fina och LUKTAR så himla GOTT! Det är verkligen synd att de blommar över så fort men nu får vi njuta av dom så länge vi kan!

Lite roliga saker då...
I veckan fick jag ett mail från Stina att jag har VUNNIT hennes utlottning på te och en tallrik!! Åh jag blev så glad.Så roligt att ha vunnit kände jag och jag som lärde mig dricka te alldeles nyligen.JÄTTEKUL och TACK så hemskt mycket vill jag säga till Stina!Jag som nästan aldrig vinner något tycker det känns otroligt kul!!
Besök gärna hennes fina BUTIK!
Ska försöka uppdatera oftare igen men ni vet är det fint väder håller man sig gärna ute istället för vid datorn. ;o)
Kika in lite senare så ska vi dra vinnaren av min tändsticksask här.Amanda ska få hjälpa mig.
Kram Malin

1 kommentar:

karinl sa...

Grattis! Kul med utlottningar!