måndag 21 juni 2010

Lupiner

Jag älskar LUPINER och de finns ju i massor just nu som ni säkert sett runt om när ni är ute och åker på vägarna. Tycker dom är så himla fina!
Idag på väg hem från fotbollen så va jag TVUNGEN att stanna till vid väggrenen och gå ut och PLOCKA med en liten bukett hem som nu får stå på köksbordet här hemma.Vita och rosa fick det bli.
Vita ser man ju inte så mycket tyvärr men utmed denna väg vi åkte idag så stack de upp lite här och där.Ska se om jag inte kan få tag på några vita och rosa och sätta i trädgården, kanske får jag sno några av mamma som har vita i trädgården. ;o)
Lite svårt att fota dom såhär på kvällen.Jag tog några innan när jag kom hem men de slokade så då innan de hade sugit åt sig vattnet ordentlig.Ska se om jag kanske kan fota dom på dagen imorgon.Här sitter jag nu ikväll ( natt) och myser i köket.Det luktar så gott från blommorna och sen älskar jag ju även TÄNDA LJUS!

Sen kom ju min lilla vinst i veckan oxå som jag vann från Ellis Corner här är fatet just nu och te´t ska jag prova så fort jag köpt mig en sån där te-sil.Jag är så glad över min fina vinst så ni kan inte ana!! Tack snälla säger jag igen!!
Nu ska jag helt enkelt försöka komma i säng här för tyvärr är det fortfarande 3 veckor kvar att jobba innan man får semester!
Imorgon ska jag se om jag hinner lägga ut bilderna på mig och Amanda som jag tog i lördags, dagen till ära så lockade vi faktiskt håret och gjorde oss fina även om vi bara skulle åka på fotboll hela dagen! ;o)
Kram Malin

Inga kommentarer: