torsdag 10 juni 2010

Bröllop del 2...

Medans jag sitter här och väntar på att åka iväg till mamma för fika så  har jag jobbat lite till på de fina BRÖLLOPS BILDERNA som jag tog på mina grannar förra helgen. Jag försökte ställa mig så långt bak som möjligt för att släkt och vänner skulle komma åt och se och fota bröllopsparet ordentligt.Jag ville liksom inte vara den där förvetna grannen som bara stod i vägen för alla andra när de skulle fota även om jag får erkänna att det verkligen kliade i fingrarna att springa fram och ställa mig längst fram och bara ta MASSOR av fina bilder på brudparet.Jag hade nog kunnat ta hur många vackra bilder som helst på dessa två om jag bara hade kommit åt, ni vet när man inte får gifta sig själv så får man njuta på andras istället ;o)
Tyckte jag fick ganska ok bilder på dom trots att jag stod längst bak....
Alla bilder är som vanligt klickbara om man vill se dom större och just dessa bilder BÖR man nog se lite större. 
Alla bilderna har jag lekt med som ni ser imorgon ska jag föröska få in ett gäng "vanliga" bilder till er som ni kan kika på.
Kram Malin

Inga kommentarer: