söndag 20 juni 2010

Viktoria + Daniel= sant

Ikväll har jag suttit och kollat ikapp på det FANTASTISKA BRÖLLOPET som stod igår mellan Kronprinsessan Viktora och Daniel Westling.
Så vackra och så fint tycker jag!
Jättekul att sitta och titta på alla vackra klänningar och fina smycken osv.
Bröllop ÄR underbara!
Jag missade ju mycket igår eftersom jag själv var iväg på fotbollscup med barnen som varat både lördag och söndag.Det är tur att svt play finns!! För detta ville jag VERKLIGEN se!!
( psst..jag gissar och tror att vi snart får små bebisar i kungahuset oxå ;o).... )
Jag undrar om man någonsin själv kommer att finna sin prins ;o) Antagligen inte, fniss ;o)  det är därför man gottar sig i alla andras fina bröllop!
Grattis säger vi här till Kronprinsessan!
Amanda tycker det är lika kul hon att titta på alla fina klänningar på tv som mamma så vi 2 har haft en riktig mysstund här i soffan ikväll då lillebror sover över hos en kompis.
Kram Malin

Inga kommentarer: