tisdag 8 juni 2010

Idag har den kommit!

Ska åka och hämta ut den i eftermiddag! I´m so happy! ;o)
Min nya iPhone!
Det enda negativa var ju att jag fick binda upp mig på ett abonemang igen men jag får ta det då.Nu blir jag lite modern igen hi hi hi. Oj så kul det ska bli!
Ibland MÅSTE man få unna sig nåt till sig själv tycker jag och jag är faktiskt inte särskilt duktig på det.Men i år blir det lite ändring i år ska även MAMMA i huset faktiskt få unna sig lite och det känns HÄRLIGT!

Idag har de oxå varit här och kollat in min källare, nästa vecka börjar de riva upp golvet för att lägga nya rör åt mig. Skönt att få det gjort och man får ju ta lite i taget!
Nu är det dax att förbereda sig lite för jobbet oxå visst....
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jahapp nu kommer det ta någon dag eller två att få ordning på allt i telefonen. Få in alla kontakter och fixa med itunes osv så att du kan handla i appstore...
Sen du.... :-)