tisdag 15 juni 2010

Mor & son tid

Ikväll är jag och sonen faktiskt hemma själva då dottern sover hos kusinen inatt.Det är så mysigt när man får den där EGENTIDEN med bara det ena barnet och man kan lägga all sin uppmärksamhet på bara den personen.Det är så sällan jag känner att jag får den tiden, den egentiden med mina barn eftersom jag lever ensam med dom.Jag tror oxå att jag då uppskattar den där egentiden med barnen mycket mer och jag känner att även BARNEN tycker om det då de får all uppmärksamhet från mamma utan att behöva dela den för en stund.
Ikväll när vi åt kvällsmat så åkte kameran fram såklart:
Nu ska vi krypa ner i sängen här dax för jobb imorgon igen.
Kram!

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Ord behövs ej för bilder säger mer än oavsett antal ord!
:)

Marica sa...

Härligt med egentid ja :)