måndag 21 juni 2010

Jag och Amanda.

Uppe med tuppen. ;o)
Har tvättat och fixat här lite nu på morgonen, ser ut att bli sol och härligt ute så efter frukosten som jag håller på med nu ska jag försöka komma ut lite.
Här kommer då korten på mig och Amanda när vi provade min locktång som legat i lådan i säkert....4 år minst UTAN att ha blivit använd...
Japp, man kan ju va fin även när man ska spela fotboll. ;o)
Nåja idag är det jobb som gäller igen, nu är i redan inne på Midsommarveckan!
Själv har jag inte särskilt mycket planerat vad gör NI där ute på MIDSOMMAR?
Får njuta av det fina vädret så länge man kan i alla fall jag tror att jag bara jobbar 3 dagar denna veckan oxå UNDERBART tycker jag!!
Kram Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, jag har locktång, plattång och sån där våfflare men jag använder det inte. Vi har nog våfflat håret på Emmy 2ggr.
Vi ska hem till den gården på hammarsjorden där jag växte upp och fira med lite gamla och nya bekanta :-)