söndag 6 juni 2010

Bröllop,fotomodeller och annat sköj!

Oj idag har det hänt massor här på gatan!
Våra fina grannar har nämligen gått och blivit man och fru.
Dom var så fantastiskt VACKRA!
De fotades en stund i sin trädgård och självklart va både jag och grannen över och kikade på dom och tog själva några kort.Jag hoppas jag kan få lägga ut några av dom här sen och visa.
Jag hoppas dom har en underbart rolig bröllopsfest ikväll, eller ja natt det är ju ny dag nu om man ska se det så. ;o)
Jag vill oxå önska dom ALL LYCKA i framtiden!

Nåja efteråt fick jag leka FOTOMODELL med min dotter och hennes kusin så det va massa klädbyten och sedan ut i trädgården för fotografering.Ja det var ju jag som va fotografen och barnen som var fotomodeller. ;o) Amanda tycker det är jättekul, och mamma med såklart kul att ett av barnen gärna vill fotas...fniss..
Fick några riktigt fina kort på Amanda igen tyckte jag:
Sen lekte jag lite med kortet så det fick andra färger osv jag måste säga att jag tycker om båda två....
Det är väldigt kul med kort!!
Vi har oxå grillat lite korv här ikväll och haft det allmänt mysigt.Nu är jag så trött så jag ser knappt va jag skriver så nu är det sängen som gäller för mig.
Ska visa er mer foton imorgon ( eller ja senare idag ;o)...)
Kram!

1 kommentar:

Maries Pyssel och Jul sa...

Vilket fint foto på Amanda och vad snyggt du redigerat det!